Kami mengucap kn selamat Hari Raya maaf Zahir dan Batin

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Rav4 Founder

Pantai Seri Kenangan with syariah students and Cikgu Sophian

Isnin, 15 Jun 2009

Pada 14hb june 2009,kmi ke Pantai Seri Kenangan bbq yg dikendalikn oleh cikgu Sophian.Pelbagai aktiviti yg kmi lakukan,mlangnya nda smua ada gmbarnya salnya gmbar ada yg rusak msaku transfer ke pendriveku..indaku tau ngapa..here are some pic yg ada...:) Ane gmbar msa dlm bas..gauk drg ane..drg main mikrophone yg dlm bas ane terutamanya c Kai xp.Drg anelh yg menghiburkan kmi dgn mcm2 lagu...ygku ingat lagu ketahuan oleh matta band sama peterpan mimpi yg sempurna..hahaha ada chance jdi penyanyine drg ah salnya suara drg merdu...tpi pitching perlu dperbaiki haha :p

Ane gmbar bas sewa msa ariatu..besar and high class :)














Ane gmbr aku ma c kai main ayun ayunan...hahaha...





Ane gmbar drg dpantai...dsblh kanan boss sedng membuat nama rav4 yg menandakn rav4 sudh menjejaki pantai ini.ahaha..c kai mengcheck spellingnya manatau boss slh eja :p




ane gmbar sja2..haha
Mcm adi beradikh?


c kai sedng posing maut..hehe ensemkn...



ane msa main game..ndaku tau gamenya..ada2 sja..haha

ane gmbar c azhar..ia handal men gitar...tebalik g..iath caranya main gitartu.haha

yg bju ijau namanya c tinah aka eff..yg dsblhnya c rabiatul..dua2 hot.hahaha drg 2 ane yg menyalai segala makanan msariatu..ada plg g yg nolong drg p nda gmbrnya.ahaha

menikmati keindahan pantai seri kenangan.....



gmbar dlm bas time blik k MD...
mcm si bnr...pdahal nda pndai main,pndai pgng ja..ahaha


boss ngaleh...



c azhar sma c wan...ndaku sngka c wan pndai main gitar..drg 2 aneth yg bising dlm bus..haha



gmbr sebelum blik krumh....


lawa udh..p rusak tia gmbar ane.haha


smpat g drg bedakwah sebelum blik..c gman yg solo sal ia tgh2..msatu drg nyanyi lagu rabbani..inti fada..:p


gmbar freestyle oleh jejaka tampan.ahaha..




Hope kmu enjoy mliat gmbar ah...ok





0 ulasan: